Zakládáme internetový obchod - seriál
Seriál zakladáme internetový obchod je pre každého zákazníka sadou rád, ako nepodceniť počiatky s internetovým obchodom a ako sa vyvarovať chýb, ktoré sú veľmi časté.
Krok 5 - Chléb a hry
Známy citát, ktorý odkazuje na nutnosť dať ľuďom nielen jedlo, ale aj zábavu. Teraz sa pokúsim tento rímsky citát vysvetliť a parafrázovať ho na Váš internetový obchod. Respektíve na Vami ponúkaný tovar, ktorý je schopný nasýtiť trh, dopyt a je akýmsi pomyselným chlebom, potravou pre koncového spotrebiteľa – návštevníka Vašich stránok. Ak urobíte z obyčajného nákupu hru s možnosťou výhry, tak v súčasnosti je všetko, čo je bonusom a za čo zákazník neplatí, lákadlom a vstupenkou k návštevnosti a zvýšeniu zisku. Zákazník na zľavu vždy reagoval, reaguje a bude reagovať.
Teraz sa spoločne s 4shop.sk zameriame na fenomén dnešnej doby, ktorým sú sociálne siete. Užívatelia sa tam schádzajú a diskutujú, pridávajú sa do priateľov, posielajú si odkazy. Vlastne, čo viac si priať, než modernú virtuálnu pavlač, ako je Facebook. Tam sa o Vás dozvedia, tam Vás pochvália a tam je teraz Vaša vývesná tabuľa – tam získate priatelia, tam bude o Vás počuť. Nie je to super reklama?
Opäť sa vrátime k hrám. Iste už tušíte, že myslíme konkrétne na súťaže na Facebooku. Ale pozor. Každá hra – súťaž má svoje pravidlá. To platí tiež aj o príprave súťaží na Facebooku. Pamätajte na to, že Facebook nie je organizátorom Vašej súťaže. S tým je spojená aj ochrana osobných údajov. Tie sú poskytované Vám, ako organizátorovi, nie Facebooku. O tom všetkom sa musia súťažiaci dozvedieť od Vás. Ak si neviete poradiť s právnou stránkou, obráťte sa na nás 4shop.sk a my Vám poradíme a technicky vyriešime všetko podľa konkrétnych požiadaviek.
Vytvorte si súťažnú aplikáciu alebo microsite. Čo to je? To je špeciálny malý web, ktorý funguje ako doplnok k hlavnej webovej prezentácie. Je to skvelý pomocník a môžeme ho považovať za prostriedok marketingu. Nemusíte sa báť, náš tím 4shop.sk je pripravený Vám pomôcť a realizovať.
Facebook využite k samotnej propagácii súťaže, kde však odporúčame uviesť stručné inštrukcie ku konkrétnej súťaži. Nezabudnite na pravidlá Facebooku, ako sme sa už zmienili. Vždy však musíte uviesť odkaz na stránku alebo aplikáciu, kde práve konkrétna súťaž prebieha.
Ak v priebehu súťaže nahromadíte zaujímavý materiál, ako sú fotky, videa alebo komentáre, nebojte sa ich použiť. Pozor na autorské práva. To môžete v prípade, ak ste si toto právo vyhradili už v pravidlách súťaže. A pozor na povzbudzovanie, aby príspevky v rámci súťaže Vaši fanúšikovia komentovali, lajkovali, zdieľali a pod.
Ak si nie ste istí, že rozumiete, tak nás kontaktujte a my Vás uvedieme do organizovania súťaží na Facebooku a vyriešime s Vami aj technickú podporu. Čo pre Vás znamená spôsob reklamy, prilákanie fanúšikov, zvýšenie návštevnosti.
Tešíme sa na spoluprácu s Vami a dovidenia.